- გადავედით მე-6 მოდულზე-"დაგეგმვა მოსწავლეთა წარმატებისათვის"
- ჩვენი პროექტი დავგეგმეთ სხვადასხვა საჭიროების მოსწავლეთათვის
- გავეცანით დიფერენციალური სწავლების მეთოდიკაში გავრცელებულ ოთხ დონეს
- გავეცანით გარდნერის პრეზენტაციას-"ინდივიდუალური განსხვავებები სწავლების დროს"
- გავხსენით ორი დოკუმენტი: "კითხვარი დიფერენციალურ სწავლებაზე"; "განმავითარებელი შეფასება" და გავეცანით ამ დოკუმენტებს
- აღნიშნული დოკუმენტები შევინახეთ კურსის რესურსებში
- შემდეგ გავხსენით ჩვენს პორტფოლიოში შენახული სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონი და შევავსეთ დიფერენცირებული სწავლების განყოფილება
- ამის შემდეგ გადავედით ახალ აქტივობაზე-აქტივობა 3-"მოსწავლისთვის დამხმარე რესურსების შექმნა"
- მოსწავლეთა წარმატების ხელშეწყობის მიზნით რესურსების განყოფილებაში გავეცანით მასალას "მოსწავლეთა მხარდაჭერა"
- გავეცანით შესაბამის ნიმუშებს, ჩვენს მიერ შერჩეული ნიმუში შევინახეთ ჩვენს პორტფოლიოში
- შემდეგ დავიწყეთ სასწავლო პროექტის დამხმარე რესურსის შედგენა, რომელსაც შევთავაზებთ მოსწავლეებს
- შემდეგ გავეცანით ჩვენს ბლოგზე გვერდების დამატების პროცესს
- მოვახდინეთ მეშვიდე დღის რეფლექსია
Saturday, February 15, 2014
დღე მეშვიდე
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
kochag qeTi
ReplyDeleteშესანიშნავი ბლოგია,ყოჩაღ!
ReplyDelete